Osteopaatti, Ari Heino

osteopaatti auttaa

Selkä- ja Niskaklinikan osteopaatti Ari Heino antaa potilailleen ennaltaehkäisevää hoitoa sekä ohjausta ja kannustusta aktiivisiin liikeharjoitteisiin.

ari_heino_osteopaatti.jpg

Osteopaatti (D.O.R.O)

Ari Heino

ohjaa ja opastaa asiakkaitaan oikeanlaisiin ja aktivoiviin liikeharjoitteisiin.

Osteopatiaa, manipulaatiotekniikoita sekä pehmytkudosten käsittelyä

Osteopaatti Ari Heino tutkii, hoitaa ja antaa ennaltaehkäisevää hoitoa tuki- ja liikuntaelinsairauksiin sekä niiden toiminnallisiin häiriötiloihin. Hänen menetelmiään ovat mm. artikulaatio- ja manipulaatiotekniikat, pehmytkudosten käsittely. Hän myös ohjaa potilastaan aktiivisiin liikeharjoitteisiin.

Ari Heino on rekisteröity terveydenhuollon ammattilainen, joka on perehtynyt manuaalisiin diagnostiikka- ja hoitomenetelmiin toiminnallisissa tuki- ja liikuntaelinongelmissa. Osteopaattina hän on toiminut vuodesta 1991.

Osteopatian kehittämistä ja kouluttamista

Ari Heino on ollut myös mukana kehittämässä Suomen osteopaattikoulua, joka alkoi vuonna 2000 Helsingin ammattikorkeakoulussa Stadiassa 4-vuotisena koulutuslinjana. Hän on myös toiminut osteopatian klinikka- ja tekniikan opettajana vuosina 2002–2004.

Akupunktio osteopaattisen hoidon yhteydessä

Akupunktio on tehokas kipuhoito, niin kroonisiin, kuin akuutteihinkin kiputiloihin. Akupunktio tehostuu osteopatian yhteydessä. Hinta hoidon yhteydessä 11 €.

Akuutit ja krooniset selän ja muiden tuki- ja liikuntaelimien kiputilat voivat olla esimerkiksi:

Noidannuolet, fasettilukot, välilevyperäiset ja niihin liittyvät hermopinteet sekä heijastukset, esimerkiksi iskias.

Tutkimus ja hoito:

76 €

Jos et löydä sopivaa aikaa, voit soittaa minulle, niin katsotaan yhdessä!

050 493 1562 / Ari Heino